Autók és más járművek

ÚJ Suzuki Swace 2021 teszt!

Megtalálsz Instagramon: draskovicsandris
Ha esetleg támogatnád a munkámat, tudsz csatlakozni a csatornatagsághoz:
hueye.info/one/_qjsyBmS4sViRMMERAxl2g.htmljoin
Köszönöm, ha segítesz ezzel fenntarthatóan működtetni a független tartalomkészítést!
Ha van egy használtautód, amiről szívesen látnál hasonló videót, akkor itt tudsz jelentkezni:
andris98.yt@gmail.com

Megjegyzés 

  1. Draskovics Andris

    Draskovics Andris

    19 napja

    Időközben elértük a 100.000 feliratkozót itt HUeye-on, egyelőre nem is tudok többet mondani annál, hogy létező legnagyobb köszönet nektek! Készülök jövő héten egy rövid anyaggal ezzel kapcsolatban, ott bővebben tudunk majd beszélgetni erről. Köszi még egyszer, ezt a videót pedig élvezzétek.

    • westcoastog

      westcoastog

      17 napja

      Nagyot fejlődtél, még valamikor az első sierrás videódnál kezdtelek el nézni, még a feltöltést követő napon láttalak a parkolóparádén, sikerült dumálni is a sierrádról, megy az idő. Még sok százezret.

    • Norbert T

      Norbert T

      18 napja

      Ez nem véletlen Andris! Mivel a tartalmak színvonala , minősége jó te magad nagyon szimpatikus srác vagy ez nem is véletlen!Csak így tovább!✌🏻🙏🏻

    • kubiczaz

      kubiczaz

      18 napja

      gratula!!😀

    • armin1N

      armin1N

      18 napja

      Gratulálok! :) Szerintem keszíthetnél videót elektromos autokról is. Tudom, hogy handrás már bent van a témában. Nem hiszem, hogy konkurenciát látna benned. Még ha nagyon alaposan sokmindent elmond, több szem még is többet lát. 😊

    • László Blue

      László Blue

      18 napja

      Nagyon Kiforrott, profi videó, autó bemutatásérkeztél! Mivel kitartó, szorgalmas, és fiatal vagy, az első videók után tudtam, ha eléred a 2.000 feliratkozot, és így csinálod tovább, szorgalmasan, lesz 150.000 is! Most ennek a 2/3, de egy nagyon, nagy mérföldkőhőz érkeztél! Gratulálok és a már létező kis csapatodnak is! (A szorgalmas, fiataloké a jövő, és ez nem politikai probaganga, csak tény)

  2. T T

    T T

    5 órája

    Az across az nem écross

  3. Gábor Unyi

    Gábor Unyi

    7 napja

    Hát nem is tudom. Valahogy nem az igazi...Hybrid, akkor 100km t menjen már aksiról...Ha már suzuki, nézzen már ki annak ls ne toyotának. Valahogy lehet csak engem üt meg, de hangja is volt a motornak...Ezzel most nem gyúztek meg. Valaki a swifttel mondta, hogy hangos a hidegben, hát szerintem meg nem. Nem lehet 4 házzal arébb is hallani, mint egy bmw t. Hogy nem 4mp alatt megy 100 ra,az sem lenne baj, nem rally autó. Visszatérve a swace re, az ára is sokallom. Valahogy nem győztek meg ezzel. Ráadásul szerintem kombinak kicsi.

  4. janos enekes

    janos enekes

    8 napja

    Nem rossz, de azert kicsit a Suzuki format elrhettek volna, mert ez 100 % Toyota

  5. Bond James

    Bond James

    9 napja

    Mikor már a Suzuki is Toyotát gyárt

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      8 napja

      Ezt nem a Suzuki gyártja.

  6. Gábor Farkas

    Gábor Farkas

    10 napja

    Tegnap este láttam elölről, a helyzetjelzője nagyon vad! 😊 Tetszett! Gratulálok a sok feliratkozóhoz, nem ok nélkül! 😉 Elejétől fogva figyeltem a tevékenységedet! Le a kalappal előtted, amilyen szintű fejlődést mutatsz. 👍👏🤝

  7. Árpád Simon

    Árpád Simon

    11 napja

    Igen, új járgány! Majdnem olyan takarékos mint az1995-ös tdi passat, ami kb. 400k. ft. üzembiztosan.

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      8 napja

      Ez takarékosabb annál a dízelnél : www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/456-Passat.html?fueltype=1&constyear_s=1995&constyear_e=1995&powerunit=2 www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/1734-Corolla_Hybrid.html?fueltype=2&power_e=130&powerunit=2 "ami kb. 400k. ft. üzembiztosan" 4 db új gumival máris 500k. Meg aztán lesznek még különbségek a két autó között : hueye.info/home/vide/hJ16lr2RyZhsz8Y.html

  8. Gábriel Lipták

    Gábriel Lipták

    12 napja

    3:13 “nem is swace-es” :)

  9. Adam Gyenis

    Adam Gyenis

    13 napja

    Hát az autópályás magas egy fogyasztâs baromság. Én a 2.0 corollámmal kb rosenheimtól augsburgig 140-190ig nyomtam neki rendesen és 8 liter alatti fogyasztással jöttem ki. 160-nál 3000-3500 között forog a motor(azt hittem rosszul látok, még aludt a motor 😂) egyenletes tempóban tempóban és kb 8 liter körül evett. Elég takarékos, sima közúton meg 4.9 liter. Az 1.8as motorral meg még kevesebbet eszik. Tegnap elmentem kirándulni, visszaút 65 km-éből 30at elektromosan tettem meg. Ha valaki jó autót akar az toyota hibridet vesz.

  10. Péter Kovács

    Péter Kovács

    13 napja

    10 milla.. azt köszi.. suzukiért... next pls

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Péter Kovács "a toyota kombija olcsóbb, csaxólok" Árlistában nézted, vagy úgy csaxóltál, hogy fogalmad sincs róla?

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Péter Kovács 8,44M az a 10. Corolla drágább, RAV4 meg sokkal drágább.

    • Péter Kovács

      Péter Kovács

      12 napja

      @Balázs Gaál lehet fillérbaszásnak tűnhet, de egy suzuki a szememben sose erről szólt... hanem a mindenki számára elérhető kategória volt... sok suzukis ismerősöm, kolegám csak ráncolta a szemöldökét mikor meséltem nekik ezt a kombit... ennyiből már veszel egy full extrás vitarát.. oké.. suv vs kombi.... nade akkor is... 10 milla egy "suzuki" ami inkább toyota....?! aha.. oké... a toyota kombija olcsóbb, csaxólok... a Rav4 dolgot nem is említem... eskü ez olyan, mintha a toyota le akarja faragni a suzukit... beszállta a buliba, hogy leépítse

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      Azoknak szól, akik meg tudják venni...

    • Adam Gyenis

      Adam Gyenis

      13 napja

      De ez egy toyota...😄 és tovább bírja mint sok "prémium" 🙂

  11. commenthu

    commenthu

    13 napja

    Szia Andris! Tetszenek a videóid, szimpatikus a csatornád. Ebből az autóból volt szerencsém a Toyota -t vezetni,nagyon nem tetszett.

  12. Richard Nyiszter

    Richard Nyiszter

    15 napja

    Az uj mk8 mild hybrid fiestarol nem lesz varhato egy tesztvideo ? 😉

  13. Dániel Tyerjánszki

    Dániel Tyerjánszki

    16 napja

    Ehhez képest mennyibe kerül egy hasonló felszereltségű Corolla?

    • Dániel Tyerjánszki

      Dániel Tyerjánszki

      12 napja

      @Balázs Gaál az nem is sok a teljes árhoz képest

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      +200e

  14. Tibor Gál

    Tibor Gál

    16 napja

    Nem rossz, de 7-8 millióért már nem Suzukit vesz az ember...

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      Hanem?

  15. olzsy

    olzsy

    16 napja

    Tuti a Gajdán Miklós professzor úrhoz van köze...Pontos, precíz, jó nézni a videóid!

  16. Right Lane Hog

    Right Lane Hog

    16 napja

    Very nice.

  17. Szabolcs Kovács

    Szabolcs Kovács

    16 napja

    Örülök ennek a bemutatónak. Kíváncsi voltam már az új Suzukira. Valahogy senki sem akart eddig tesztet csinálni róla. Remélem a Suzuki Across-ról is lesz teszt.

  18. zsoldos attila

    zsoldos attila

    16 napja

    Andris! Nem Atkinson-ciklusú, a klasszikust már nagyon régen nem használják!

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      Tényleg? newsroom.toyota.eu/2019-the-toyota-corolla/

  19. Vasoli90

    Vasoli90

    16 napja

    Amúgy is tetszik a Toyota formaterv. Jelenleg egy sx4 scrosst hajtok. Úgy látom nem sikerült elfelejteni a zongoralakkot. Ránézel és már megkarcolod. Ha most vennék új autót nálam ez lenne a befutó

  20. Huszár Attila

    Huszár Attila

    16 napja

    Drága szar hibrid!!! Az autó szép, de hibrid ingyen sem kéne, ráadásbak ennyi pénzért sokkal jobb autókat lehet venni! De ha pályázol 7,5 -8 liter mert nagyon gyenge!!!!! Az én autóm ugyanekkora csak dízel, 4,5 max 5 liter! Akkor minek a szar hibrid???

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      Be mered linkelni a dízeled fogyasztását innét? www.spritmonitor.de/de/suche.html

    • Péter Tóth

      Péter Tóth

      14 napja

      Ha kicsit lenne fogalmad, akkor tudnád, hogy a dízel más típusú felhasználásra való, mint a hibrid. Mind a kettőnek megvan a helye.

  21. Pepper Waldo

    Pepper Waldo

    17 napja

    Toyoki vagy Suzuta...?🤔

  22. Andrew Black

    Andrew Black

    17 napja

    Olyan kis elesettnek tűnik ez az autó.

  23. Pinyo 81

    Pinyo 81

    17 napja

    Ma vettem egy öreg K11-es ezres Micrát. Olyan szakadt, hogy amikor megálltam a pirosnál, aprót dobott be egy csöves... ... viszont 5 literből elmegy... Nem tudom miért írtam le, de vicces hogy valaki úgy akar az üzemanyagon spórolni, hogy kiad 10 millát. 😅

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      9 napja

      @Pinyo 81 Milyen eldobható autóra gondolsz?

    • Pinyo 81

      Pinyo 81

      9 napja

      @Balázs Gaál azt úgy is meg lehet spórolni ha az ember nem vesz hülyeségeket. Például méregdrága eldobható autókat...

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      150e km-en 1,5 milliót meg lehet spórolni, meg féket, kuplungot. Mi ezen a vicces?

  24. SzabolcsFHR

    SzabolcsFHR

    17 napja

    Engem meg erdekelt volna hogy a Suzuki markaszerviz hogyan szervizeli az autot. Ertenek hozza, vagy inkabb tovabb kuldik a tulajt vagy az autot egy Toyota markazervizbe?

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @SzabolcsFHR "idoszakos teszteles" 15 000 km-enként laptop OBD-n rádug...

    • SzabolcsFHR

      SzabolcsFHR

      12 napja

      @Balázs Gaál Szia. A hibrid rendszerre gondoltam: idoszakos teszteles, esetleg szervizeles ... ha valami csoda folytan grimbusz lenne vele. Az olaj- es szurocseret barhol megtudjak csinalni, akar te is ... esetleg en is ha valaki megmutatja hogyan kell. Bar gari igy buko.

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      Melyik műveletre gondolsz? Olajcsere? Szűrők cseréje?

  25. Alex Ease

    Alex Ease

    17 napja

    "kozlekedni": ez kellene, hogy alap legyen; ami efolott van, az felesleges, es abbol adodnak a problemak. Ilyen tudasu, teljesitmenyu, meretu autogyartasra kellene "kotelezni" a gyartokat: olcsobban, normalis, elerheto aron; es ami efolott van (meret, loero, gyorsulas), azt nagyon durvan bearazni, adoztatni, biztositassal, kotelezokkel egyebekkel lehuzni. Ha valodi valtozast akarnanak (kornyezetvedelem, balesetvedelem, kozlekedes biztonsag stb.), lazan lepni lehetne, de hat a sznobizmus es a gyartok trilliardos bevetele kozbeszol. En meg a gyorsulat es vegsebesseget is korlatoznam, felesleges lenne a sok szaz loeros szar, es nem kellene ugyeskedni es csalni flotta szinten a fogyasztassal, kibocsatassal. A penzes faszkalapok megkaphatnak jo drtagan az egyeb luxust, amitol azt hiszik, kulombek masoknal, de talan kevesebbet gyilkolnanak, es esetleg az arcuk is kisebb lenne (pl. ha egy nagy taho BMW eppen ugy gyorsulna mint egy tized annyiba kerulo Suzuki):))) Persze, ez allomvilag:D

  26. Zor B.

    Zor B.

    17 napja

    Amúgy nekem nagyon tetszik, hogy megmaradtak ezek a GLX stb. jelzések, nagyon swiftes, retrós beütése van. :)

  27. Márk

    Márk

    17 napja

    Autópályán normál 130-140-es tempónál mennyit kér? Mert pont a lényeget nem mondtad.

    • Zoltán Pék

      Zoltán Pék

      17 napja

      6 literből megvan.

  28. AZ Zoli

    AZ Zoli

    17 napja

    08:06 😂😂😂😂 nem olcsó,de legalább drága...

  29. Dezső Kovács

    Dezső Kovács

    17 napja

    Inkább két swift :'D

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      Tavaly itthon 3789 Corolla fogyott és 1401 Swift.

  30. Viktor Mező

    Viktor Mező

    17 napja

    Jó lett a teszt. 👍🚗🏁

  31. strobi0001

    strobi0001

    17 napja

    A hibrid az egy átmenet a benzines és elektromos között. Mit jelent az a fogalom, hogy full hibrid?

    • SzabolcsFHR

      SzabolcsFHR

      17 napja

      A hibrid jelentese, egyseitett vagy kevert, ami itt a hajtasra vonatkozik. A lagyhibridnel (mint peldaul az uj Swift), az ondintitokent is mukodo villanymotor segit a benzinesnek peldaul gyorsitaskor. A normal hibridnel (ez esetben a Toyota hibridjenel, amit full hibridnek is neveznek), alacsonyabb (varosi) sebessegnel a villanymotor mozgatja az autot. Ha a benzines Atkinson motor megis beindul, akkor azt tobbnyire a hibrid akksi toltese miatt teszi, viszont tovabbra is a villanymotor hajtja az autot. Nagyobb gazadasnal az Atkinson motor mar besegit a villanymotornak hajtasba is, mikozben tovabb toltogeti a hibrid akkumulatort. Tehat a ket kulonbozo hajtasmod egyesul a kereken. Nagyobb (varoson kivuli) sebessegnel, mar nagyobb reszt vesz at az Atkinson motor az auto hajtasabol, de persze a villanymotor is hajtja az autot. A benzines motor minden esetben tolti a hibrid akkumulatort ha beindul, kiveve ha a hibrid akksi elegge fel van toltve.

    • Dezső Kovács

      Dezső Kovács

      17 napja

      nem olyan mint egy swift hibrid renszer, ott a villanymotor nem tudja önállóan vinni a bódét

  32. Rudolf Zaccomer

    Rudolf Zaccomer

    17 napja

    Full Corolla nem lellett nagyon tervezni!😁

  33. lukajto

    lukajto

    18 napja

    Gratula a 100 000 hez!!! 😎👏👏👏

  34. András Kiss

    András Kiss

    18 napja

    Nem lehet konnyu egy ilyen unalmas autorol 10 percig beszelni..

  35. Kevin és Levente

    Kevin és Levente

    18 napja

    Örülök Andris hogy még lett a 100000 feliratozó!! Csak így tovább

  36. Studio Lente

    Studio Lente

    18 napja

    Gratulálok Andris a 100 k-hoz! 👍 Sok hozzászólóval ellentétben én már vártam rég a Vitaránknál egy számmal nagyobb kombit a Suzukitól. Én két Swift es két Vitara után következőnek ezt választanám. Elegedett vagyok a szervízzel ahova járok már 14 éve, nem akarok váltani. És ez a Suzuki Corolla ST 8 M-ért nagyon jól van árazva a konkurens kombikhoz képest.... Az 1.5 tsi Octavia 9 M felett kezdődik... Szóval aki az S-Crossnál is nagyobb Suzukit akar, nem kell másik márkához mennie. És szerintem sokan leszünk ezzel így.

  37. István Darabos

    István Darabos

    18 napja

    "Badge engineering" Grat a 100k-hoz!! :)

  38. gábor végh

    gábor végh

    18 napja

    VÉGRE!! Egy normális AUTÓ formájú új autó. Vegyétek sokan, hogy megtudjam venni 10 év múlva!! Tökön szúrom magam, ha csak SUV-okból fogok tudni válogatni...

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Huszár Attila Miért ne? www.autonavigator.hu/cikkek/egymillio-kilometer-hiba-nelkul-a-taxi-toyota-priusban/ Nem nagyon vagy képben...

    • gábor végh

      gábor végh

      13 napja

      @Escorial pont azt írtam, hogy nem adják el.

    • Escorial

      Escorial

      13 napja

      Miből gondolod hogy a megkímélt példányokat eladják? 13 éve vettem új autót, még mindig megbízhatóan működik, vigyázok rá. Még biztosan megmarad.

    • gábor végh

      gábor végh

      16 napja

      @Huszár Attila @Huszár Attila addigra a normális állapotú, normális motorral (nem szarrá hegyezett) szerelt autók vagy szétrohadnak vagy nem eladóak. A megbízhatóságát az idő megmondja, de nem tűnik egy szétfacsart koncepciónak egy 1.8as+elektromos motorral szerelt 120 lovas motor.

    • Huszár Attila

      Huszár Attila

      16 napja

      Te vennél egy 10 éves hibridet???

  39. Péter Horváth

    Péter Horváth

    18 napja

    Szevasz. Én a régi vasakat támogatnam amikor szavazni kellet a 4 közül. Hát te tudod.

  40. joogreg

    joogreg

    18 napja

    Ronda nekem a középkonzol.

  41. tranelarod

    tranelarod

    18 napja

    Hanem 8-9 litert eszik 130-nál autópályán, mert nincs így, akkor mennyit eszik? Hogy van ez?

    • István Pleiveisz

      István Pleiveisz

      16 napja

      @tranelarod Nyilván jobb láb függő. Nekem régebbi (2008) 1,9 TDI Octavia cégautó 5,7-et átlagolt, az Auris 4,8 és azóta többet megyek pályán, igaz több elővárossal, és nem nyomom már annyira. Az auris egyszer fogyasztott 6,3-mat, -5 fokban, 130-al pályán két majdnem 100kg-os utas, csomagtartó félig lekvárral... A nyaralás Franciaországba 5,3 oda-vissza, klíma, telepakolva, sebességhatárokat (sok 100-as szakasz) betartva. Hozzá kell tenni, hogy előrelátó vezetés ezzel is minimum fél liter mínusz. Nem szokott a tesztekben benne lenni, de autópályán is percenként vagy ötször változtatja a hajtásmódot, a részterheléses gyenge hatásfokot vagy töltéssel kompenzálja, vagy részben elektromos hajtással, IGEN, 130-nál is. Olyan, hogy 130-nál csak a benzin motor hajt és más nem történik, na az ritka, kb. az idő 20%-ban történik ilyen. Városi fogyasztásról, háát kinek mi a város... Tény, hogy gyorsan fújja a meleget és nagyon hamar lekapcsolja a benzin motort, jóval 40 fokos motor előtt. És a dugóban ennek is felmegy a fogyi. Ciki, amikor állsz a dugóban, üres akksival és 1600-as fordulaton járatja a motort. A klíma elektromos, a kormány szervó is ez sokat számít. A klíma nálam pl. állandóan be van kapcsolva, különben büdösödik az autó.

    • tranelarod

      tranelarod

      17 napja

      @István Pleiveisz Városban talán, igen. Pont a pálya lenne nagyon lényeges, 130 km/h-nál, ahol egy Skoda Octavia eszik 6 litert 1.6 crtdi-vel, ott a benzines jó esetben eszik ugyanannyit. A 6.5-et elhiszem kb. pályatempónál.

    • István Pleiveisz

      István Pleiveisz

      17 napja

      nyáron 5-5,2 télen 5,5-6

    • Boldizsár Földes-Szalai

      Boldizsár Földes-Szalai

      17 napja

      6-6.5-et kb

  42. aldahus

    aldahus

    18 napja

    2 dolog. 1- b módban úgy motor fékez, hogy közben az mg1 elektromos áramot használ. Vagyis duplán pazarolja a kinetikus energiát. Akkor érdemes b-be kapcsolni ha tartós lejtmenetben már tele van az akksi. 2- tökéletesen jó az autó pályán is, nem értem, hogy miért mondod, hogy nem az a fő élettere. Mindenhol jó az autó és kész. Nincs egyelen érv sem azellen, hogy miért ne lenne jó pályán...

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Péter Pászti Mennyivel rosszabb pályán egy 41% termikus hatásfokú hibrid, mint egy 43% hatásfokú dízel?

    • aldahus

      aldahus

      16 napja

      @István Pleiveisz nincs benned hiba, a hibrid pályán is hozza a dízel fogyasztást. Prius téli nyári átlag 130kmh 5.5 liter per 100km

    • aldahus

      aldahus

      16 napja

      @Péter Pászti hibrid tulajdonosként és exdizel tulajdonosként mondom, hogy mindenhol ideálisan üzemel a hibrid. Nyugodtan meglehet venni csak pályára is azzal a különbséggel hogy oda erősebb motorral ajánlanám pl 2 liter 186 lovas ha valakinek nem elég a 122 le

    • István Pleiveisz

      István Pleiveisz

      16 napja

      Biztos bennem van a hiba, de nekem a hibrid Auris kb annyit fogyaszt benzinből pályán, mint a dízelek, amiket vezettem. Karbantartási igénye, hibalehetőségei, biztosítási díjak, adók alacsonyabbak. Max a padlógáz miatti felbőgés lehet pályán ellenérv, de az is csak azért feltűnő, mert egyenletes tempóval csendes. 2500 körüli fordulat.

    • Péter Pászti

      Péter Pászti

      16 napja

      nem is ezt mondta. Azt mondta, hogy régen volt egy ellenérv a hibridek ellen, hogy pályára nem olyan jók, de ez nincs így. "Nem az az ideális üzeme..." - így fogalmazott, és ez így is van. Akinek olyan autó kell, amivel naponta 500km-t pályázik, annak NEM egy ilyen hibrid kell, ezzel nehéz vitatkozni. Mindenki másnak, aki vegyesen használja városban, meg pályán is, annak tökéletes a hibrid. Mondom ezt hibrid tulajként, aki pályázik is vele :)

  43. Dávid Nagy

    Dávid Nagy

    18 napja

    Ára többi hibridhez képest nem rossz.

  44. P András

    P András

    18 napja

    A világ legnagyobb ostobasága olcsó, gagyi, gyenge minőségű új népautót venni tízmillióért. 2008-2009-es s211-es E-Mercit 220 CDI motorral, a világ minden extrájával, művészien szép és magas minőségű beltérrel, ma is fejlettnek számító biztonsági rendszerekkel és 610 literes csomagtartóval 3,5-4 millió forintért meg lehet venni 100,000 km alatti futástejesítménnyel és vezetett online szervizkönyvvel Németországban. Újszerű autót vesz az ember, fenntartása egy fillérbe sem kerül, kivisz a világból és a csapból is alkatrész folyik hozzá. Eljár 6,5 literrel az autó, biztonságos, kényelmes, gyors, gyönyörű és még vezetni is jó. Tapasztalatból mondom, hogy a 2.0-s Comand is tökéletesen használható, 2018-as rá a jelenlegi legfrissebb navi. Totális öntökönszúrás Suzukit, Daciát vagy Hyundait venni újonnan amivel minden megtett kilométer fájdalom és szenvedés.

    • P András

      P András

      12 napja

      @Balázs Gaál Igen, fenntartásuk egy fillérbe sem kerül. A Mercedes mindig a robosztus, hosszú időre tervezett autóiról volt híres és ők nem hagyják cserben a régebbi modellek tulajdonosait, szinte mindent gyártanak az összes eddigi típushoz így alkatrészhiány sincs. Én nem a hatszor visszatekert, széthajtott, 800 ezer forintos hulladékról beszélek amin annyira szeretnek csámcsogni a Dacia és egyéb népautó tulajok. A gazdaságot pedig nem nehéz megérteni, minden luxuscikk rohamosan veszíti az értékét mert a pénzes vevők lecserélik őket pár évente így onnantól egyre kevesebbért lehet eladni. Újkori árán nem lenne kereslet egy 13 éves autóra. A Suzuki pedig durván túlárazza az autóit. Használt luxus áron teljességgel vállalhatatlan minőségű, kényelmetlen, szűk és igénytelen ipari hulladékot nyom le a vásárlói torkán. Életemben nem akartam még annyira kiszállni autóból mint az új Vitarából. Nem fértünk el négyen benne, fájt a hátam az üléseitől, rossz volt hozzáérni bármihez az autóban mert minden olcsó zörgős csálé műanyagból van benne, zajos volt, nem volt semmi nyomatéka ezért parkolni is 2000-es fordulaton kellett vele stb. Ehhez képest beülsz egy 10 évvel idősebb E-osztályba és otthon vagy. Finom anyagok, lakkozott fabetétek, minden kényelmi extra amit szem-száj kíván, kitűnő ergonómia, abszolút minőségi környezet. A világ legkényelmesebb ülései vannak benne, csendes, erős, gyors, tágas. Egy jól karbantartott darab tökéletesen hozza azt a mindent felülmúló luxust amire tervezték.

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @P András "fenntartása egy fillérbe sem kerül" Nyilván... Már csak azt kéne tudnunk, hogy miért nem ér legalább annyit, mint egy új Suzuki.

    • P András

      P András

      12 napja

      @Balázs Gaál Az értékvesztés ami minden autót érint. Egy ilyen drága autónál ha kijön az újabb modell az előző elértéktelenedik mivel az első gazdának általában van pénze néhány évente új autót venni, ezért egyszerre nagyon sok kerül a használt piacra a régiből.

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      "3,5-4 millió forintért meg lehet venni 100,000 km alatti futástejesítménnyel" Vajon mi ennek az oka?

  45. Jóska Sobri

    Jóska Sobri

    18 napja

    Én ennyiért inkább Skoda vennék ha új ha nem új. Nem tudom miért, ez a Suzuki sem fogott meg. De legalább màr nem csúnya. Igaz Toyota formàt lopták el. Suzikinàl nincs aki tudna szép formàt tervezni, ne kelljen màsolni?

    • Jóska Sobri

      Jóska Sobri

      18 napja

      @P András egyetértek veled

    • P András

      P András

      18 napja

      @Jóska Sobri Szerintem is fura marketing szempontból is, hogy semennyire nem próbálták a saját márkaarculatukkal felruházni az autót.

    • Jóska Sobri

      Jóska Sobri

      18 napja

      @P András értem nem loptàk nem szó szerint . Akkor màsoltàk na. Lényegen nem vàltoztat.

    • P András

      P András

      18 napja

      Nem loptak el semmit, szerződést kötöttek a Toyotával. A Toyota is gyártja nekik és a műszaki alap is tőlük származik.

  46. Biczó Gergő

    Biczó Gergő

    18 napja

    Ez egy nagyon jó dobás volt a Suzukitól mert a Corolla az valamivel drágább ,szerintem ezt is viszik majd mint cukrot

  47. Csaba Benga

    Csaba Benga

    18 napja

    Azért kíváncsi vagyok, mennyi fog ebből elmenni magyarországon.

    • Balázs Nádas

      Balázs Nádas

      12 napja

      @Balázs Gaál A toyotából ugyan ez a felszereltség olcsóbb nézz utána😊😉

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      Corollából 3789 db ment el tavaly.

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Balázs Nádas Mi olcsóbb, ember?

    • Balázs Nádas

      Balázs Nádas

      18 napja

      Kevés mert a Toyota ugyan ez csak olcsóbb 😆😆

  48. Senki Alfonz

    Senki Alfonz

    18 napja

    Ebben a fiuba tobb szorult, mint sok mas autos szakujsagiroba.... Ujabb remek video. Koszi :)

    • Senki Alfonz

      Senki Alfonz

      14 napja

      @Kertész Kristóf milyen jol! ☝️

    • Kertész Kristóf

      Kertész Kristóf

      16 napja

      szerencsénkre át is adja nekünk . 🤘

  49. Tittmann Csaba

    Tittmann Csaba

    18 napja

    Végre egy szép formaterv. Még ha Toyota akkor is. A suzuki legnagyobb ellensége mindig a formatervezés volt. Ez sem europai vonalak mentén fut,de a Toyotás japán világot már megszoktuk. Szép auto.

  50. Grosz Marton Csaba

    Grosz Marton Csaba

    18 napja

    hm nem ja a hibrid azert mert !?!a suly is nagy es komplikalt ha elromlik ?!akkor 2 kocsit kell javitani egy elektrlmost es egy benzinest?!költseges...igy inkabb vagy elektromos vagy sima benzines ...vagy ha olcso lesz a hidrogen kocsi....

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      Igyál még.

  51. Gábor Iván

    Gábor Iván

    18 napja

    A teszt jó volt, az autót nem értem. Ez lenne a 2021-es szint? Vezetékes Apple CarPlay? Ez már évek óta van... A más formájú műanyagokon kívül - ami nyilván nagyon fontos - semmi újdonság nincsen. Hihetetlen, hogy nem fér bele egy 8-9 milliós autóba legalább egy 4 forintos 12V-os aljzat hátra, A motorháztető belső oldala is patikára sikerült... Ez akkor érné meg talán, ha 2-3litert fogyasztana...

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      11 napja

      @Gábor Iván A tölthetőségnek semmi köze sincs a technikai színvonalhoz, az elhatározás és pénz kérdése, semmi egyéb. A Prius 3 2009-től készült, a 2012-es facelift óta volt belőle plug-in verzió is. 2014-ben 8650 EUR volt a felára, az mai áron 3,1 millió : kepkuldes.com/image/QHpvAV Papíron 25 km-t tudott elektromosan, kb. 1,5 liter benzin egyenértékből, tehát 100 kilométeren megspóroltál a sima hibrid 5 literes fogyasztásából 3,5 litert. Ha minden egyes nap mentél is vele 25 villanyos kilométert,akkor egy év alatt összejött 9125 km, amivel zsebben maradt kb. 128 ezer forint. Mivel ez a matek egy általános iskolásnak sem volt nagy kihívás, ezért a piacnak se nagyon kellett az autó. Te kifizetted volna a 3 milliós felárat? A Prius IV megjelenésekor változott a helyzet : a plug-in felár csökkent, az elektromos hatótáv bő 50 kilométerre nőtt. Ez jól hangzik, csak közben 4 személyes lett az autó, 340 kg megengedett terheléssel. Sorban érkeztek a sima Prius-nál olcsóbb Toyota hibridek, a Prius ki is szorult a piacról. A facelift során végre 5 személyes lett a kocsi, de feleslegesen, mivel e csomagtér maradt 190 literes. Te megvennéd 14 190 000 forintért? Komolyan érdekelne. "azt várnám, hogy jobb valamiben, mint egy 10 éves Prius, de ez a Suzuki semmiben sem jobb" Ez a Suzuki a jelenleg kapható Prius (és Corolla, CH-R) hajtásláncát kapta, amelyik kb. 10%-kal kevesebbet eszik, mint az előző, továbbá ez egy kombi, hatalmas csomagtérrel. Jelen állás szerint 2 hasonló modell kapható plug-in hajtással : - Renault Megane 11,1 milliótól - Kia Ceed kombi 10,349 milliótól A Renault egy elég nyakatekert hibrid hajtást fejlesztett (körmös kapcsolású váltó, szervomotorokkal), és sima hibridként többet eszik, mint a Toyota, a Kia pedig egy duplakuplungos hajtást kapott, ami a japánhoz hasonlóan jól fogyaszt, a pislogás akkor lesz, amikor a váltóhoz kell nyúlni, akkor nem lesz őszinte a mosoly. Te kifizetnéd a 2-2,7 milliós felárat abban a tudatban, hogy egy sokkal kevésbé golyóálló technikát veszel? A picsogásod egyébként azért is felesleges, mert a piac döntött : tavaly eladtak kb. 2 millió hibrid Toyota-t, Európában 50% feletti a hibrid arány. Mivel megérkezett a plug-in RAV4 és ikertesója, a Suzuki Across, figyelgesd, hogy mennyire buknak rá az emberek legkevesebb 18,3 millió pénzért. Maradjunk abban, hogy nulla műszaki- és piacismerettel próbáltad fikázni ezt a Suzukit, csak nem igazán jött be.

    • Gábor Iván

      Gábor Iván

      12 napja

      @Balázs Gaál Nem sértődtem meg:-) és tudom, hogy mit honnan lehet tölteni... Azt mondtam, hogy ez a Suzuki azon a technikai színvonalon van most, 2021-ben, mint egy pl. 2013-as "nem Plug-in Prius". Azt is gondolom, hogy a most megjelenő hibridek mindegyikét kellene tudni konnektorból tölteni, a Priust már 2012-ben lehetett, ezt meg még most sem lehet. Egy most megjelenő hibridtől azt várnám, hogy jobb valamiben, mint egy 10 éves Prius, de ez a Suzuki semmiben sem jobb...

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Gábor Iván Nem megsérteni akartalak, csak furcsa, hogy 1997 óta fut az utakon Prius, és 2021-ben még azt gondolod, hogy konnektorról kell tölteni...

    • Gábor Iván

      Gábor Iván

      12 napja

      @Balázs Gaál Ok, meggyőztél... üdvözöllek a fiókból...

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Gábor Iván Nem a legélesebb kés vagy a fiókban, lássuk miért. A Prius akkuja 1,3 kWh-s, a tömege 40 kg. Ez szükséges ahhoz, hogy átlagosan 4,47 litert fogyasszon : www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/439-Prius.html?fueltype=2&constyear_s=2016&powerunit=2 Egy hasonló méretű és teljesítményű automata Ford Focus ennél csekély 66%-kal eszik többet : www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2016&power_s=120&power_e=130&gearing=2&powerunit=2 És ehhez a Fordnak egy 3 hengeres, méltán híres Ecoboost motorra, közvetlen befecskendezésre, kuplungra, kettős tömegű lendkerékre, vagy egy összetett automata váltóra van szüksége. Az általad olyannyira lesajnált hibrid RAV4 2,5 literes, 222 lovas motorral kevesebbet eszik, mint az 1.0 Focus, alig fele akkora teljesítménnyel és kézi váltóval, pedig a RAV4 egy szekrény : www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/440-RAV_4.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=200&powerunit=2 És a RAV4 nem úgy gyorsul, mint az 1.6 G Astra. Ja, és a G Astra 1.6 is sokkal többet eszik, mint a RAV4 : www.spritmonitor.de/de/uebersicht/35-Opel/322-Astra.html?fueltype=2&constyear_s=1998&constyear_e=2009&power_s=75&power_e=100&powerunit=2 "nem tudsz vele tisztán elektromosan menni 200 métert csak lejtőn lefelé..." Ezt még csak olyan embertől hallottam, aki nem látott közelről hibrid autót. A Prius, ha épp tele akkuval kezded a kísérletet, 30-40 kilométeres sebességgel akár bő 3 kilométert is elmegy, országúton egy 1,5 kilométeres falun simán átmegy benzin nélkül. Ennek egyébként nincs jelentősége, mivel ez nem villanyautó. Jelentősége annak van, hogy városi üzemben a benzinmotor nagyon sokat áll, akkor is, ha az autó halad. 100 városi kilométerből 30-at simán megtesz elektromosan, csak sok részletben : www.autonavigator.hu/cikkek/mennyit-megy-egy-hibrid-benzinegetes-nelkul-megmertuk/ További bónusz, hogy a hajtáslánc örökös, mint a nyomorúság, kérdezz meg egy taxist. Remélem, segítettem, kérdezz bátran, ha még valamire kíváncsi vagy.

  52. TJ Joe

    TJ Joe

    18 napja

    Ezért a 10 millióért már jó kocsit is lehet kapni. Nem hiszem, hogy túl népszerű lesz miután ennyi pénzből sokkal jobb autókat lehet venni és főleg ez a "hybrid" rendszer ami van de minek és ahogy mondtad a kibocsájtás szabályozás miatt nyomják de ez így csak még kínosabb, hogy akkor már inkább full elektromos lenne.

  53. Patrik Sima

    Patrik Sima

    18 napja

    Majd mindjárt jönnek a jó magyarok, hogy "10 MILLIO EGY SUZUKIÉR' ÚLISZTEEN"..ugyanez a skodánál, renaultnál.... részben igazuk van, de! - "ez" a suzuki már nem "az" a suzuki. Inkabb toyota. Mint ahogy a skoda is volkswagen.. a rönő, pözsó is már nem olyan autok, nem azok a gyártók.. nem papir jaguar mar, nem szarfrancia már, nem dágványok ezek, sokkal inkább készülnek egy kaptafára, fele beszállító egy és ugyanaz... embléma más rajta... sajnálatos dolog viszont tényleg, hogy 10 millio már egy alsó-közép katgóriás járgány.de ez nem az autógyártók hibája.. nem kelek a védelmükre, de nem ők a hibásak... a drága "ződlobbista" politikusainkat szidjátok helyettük! A szigorodó emissziós normák miatt a gyártóknek bele kell tenniük a sok drága hasztalan buzi kütyüt, hogy megmentsük a bolygót! Értitek? (iróniát vegyétek) És ez csak rosszabb lesz, nyakunkon az euro 7, mi lesz velünk... nem mintha lenne pénzem ilyesmire, de nekem egy g astratol jobb auto, modernebb auto nem fog kelleni életem során soha.. az ha elromlik (ritkán), aprópénz, pár óra szerelés és megy... ha egy ilyen modern gyászba tele a koromcsapda, meghibásodik az elektromos rendszer.. GTK - eldobjuk majd a kukába (ezzel is védve természetesen a környzetet) mert 20 évet nem fognak menni mint egy astra...(a videoban szereplo lehet, mert suzukibol es toyotabol van)

  54. Attila Ujfalvi

    Attila Ujfalvi

    18 napja

    Gratula a videokért, ha kérhetném hogy felé annyiszor használd az "egyébként" szót, ami úgy is sok lenne, megköszönném! Az az érzésem hogy ez a szó az angol "like" abuziv ismételgetéséhez hasonló.

  55. CoS D

    CoS D

    18 napja

    na végre suzukiiiiiiiiiiiiii legjobb márka a földön

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Péter Tóth Melyik turbós benzinest adja a Suzuki?

    • Péter Tóth

      Péter Tóth

      14 napja

      @Dominik Sipar A Suzuki ugyanúgy besegít a Toyotának. A Toyota adja a hibrid rendszert, a Suzuki pedig a turbós, benzines motorokat.

    • Dominik Sipar

      Dominik Sipar

      18 napja

      Ezért kellett a Toyotának besegíteni?😂😂

  56. Botond Halek

    Botond Halek

    18 napja

    Sziasztok, tudja valaki, hogy a videóban látható (vágóképekhez használt) Biatorbágy szélén lévő helyszín pontosan merre van? Mi az utca neve, esetleg melyik utcából nyílik?

  57. Péter Gerecs

    Péter Gerecs

    18 napja

    8:38-nál az a radar szenzor elég furán áll

    • CoS D

      CoS D

      18 napja

      de legalább áll, sok férfi irigyli

  58. HA6AN & 109HA1495

    HA6AN & 109HA1495

    18 napja

    98loero egy 1.8asbol?vicc,hogy meg kell fojtani a motorokat manapsag..az 1.8-as W202-m 122loeros,villanymotor nelkul :(

    • aldahus

      aldahus

      18 napja

      @pharkasj pontosan. A hibrid az dízel alternatíva. Mivel drágább egy sima benzinesnél ezért akkor éri meg ha hajtod is. Ha hajtod, akkor egyértelműen előrébb vagy vele a sima benzinhez képest. A dízelhez képest is jobb a szervíz költségek miatt. Fogyasztásban kb ugyanazt tudja a két rendszer. Komolyabb hátránya nincs a sima benzineshez képest. Egyedül a hibrid akksi az ami megadhatja magát, de cellánként cserélhető. Más kérdés, hogy egy kicsit utána járós, hogy ki fogja neked megcsinálni, de ma már ez sem téma. Minden nap pedignem romlanak az akksik. Egy vatta új akksi több százezres tétel, jellemzően 10-20 éves kor között adják meg magukat és több százezer km-t is eltudnak futni

    • pharkasj

      pharkasj

      18 napja

      @aldahus Ertem. Akkor ez vegulis egy dizel alternativa is lehet. Ha valaki mondjuk hordja ki olaszba,svajcba a lanyokat,es evente belerak 100 ezret, az rengeteg uzemanyagot megsporlhat a dizelek hatulutoi nelkul. Kerdes,hogy van-e ennek valami komolyabb hatranya a sima benzinhez kepest ?

    • aldahus

      aldahus

      18 napja

      @pharkasj azért mert Attkinson ciklusú és így lényegesen kevesebbet fogyaszt

    • Zoltán Cseh

      Zoltán Cseh

      18 napja

      @Szendi Bence Igaz.De az 1.8-as Astra F 150 lóerőt tudott pont 30 évvel ezelőtt.És még ma is fut belőlük jó néhány.Kiváncsi lennék.hogy ez vagy az eredetije hol lesz 30 év múlva?Valószínüleg sehol.mert már rég elporladt a túl vékony mikroötvözött,hidroformázott kasztni.Vagy az agyon elektronizált hajtás adja majd meg magát.

    • pharkasj

      pharkasj

      18 napja

      @Szendi Bence Nem az a kerdes,hogy a kocsi hany loero,hanem az, hogy az 1.8 benzinmotor miert csak 98. kb 20 eve lehet 100 loero / liter szivomotorokat kapni.

  59. Woody999

    Woody999

    18 napja

    Kis korrekció: a Toyota HSD hajtásban 2 villanymotor van, egy kisebb meg egy nagyobb.

  60. Hori Debill

    Hori Debill

    18 napja

    A Toyota megvete a suzukit ?

    • SyM bioTe

      SyM bioTe

      18 napja

      Dehogy vette meg, kooperálnak.

  61. Ferenc Tóth

    Ferenc Tóth

    18 napja

    A suzukinak arra volt szüksége, hogy végre autókat is forgalmazzon !!

    • Firstname Lastname

      Firstname Lastname

      18 napja

      @Ferenc Tóth nyugodtan fejtsd ki bővebben :)

    • Ferenc Tóth

      Ferenc Tóth

      18 napja

      @Firstname Lastname inkább ki !! :D ...te is érzed, hogy amit írtál az tökéletesen értelmetlen :D :D

    • Firstname Lastname

      Firstname Lastname

      18 napja

      És mi gyártott eddig autót ha a Suzuki nem?

  62. Istvan Erdelyi

    Istvan Erdelyi

    18 napja

    Priusom van ugyanezzel a motor(ok)-al és tapasztalatból tudom, hogy a 3 liter közeli fogyasztás is aránylag könnyen elérhető.

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      75 kilométeren, de az se könnyen.

  63. T S

    T S

    18 napja

    Olyan ez az autó mintha semmit nem haladt volna a korral külsőre 2008-2010 óta, nagyon konzervatív. Egyébként biztosan jó.

  64. szutyokahalszemebe

    szutyokahalszemebe

    18 napja

    Nálunk egy éve van egy céges corolla, ilyen csak sedan kivitel, és 1.6os motorral. Szerintem bűn rossz autó, alíg megy, ergonómia 0, nem is kényelmes, kezelőszervek a kuplungtól a kormányig kellemetlenek, számomra ronda, sok helyen találok tejfölös pohár műanyagot, pl. a hátsó lámpák garantáltan törni repedni fognak rajta. Nagyobb tempónál billegős, nem szereti picit sem a kanyarokat. Az a baj hogy ha beülök akár csak egy fapad octaviába, fényévekkel jobban érzem magam, most egy 5 éves jettával használjuk felváltva, az is siralmasan fapad, de még így is 12x szívesebben ülök abba mert valahogy jó és kész, az ember jól érzi magát benne, a fék adagolhatóságától a kormány fogásán át. Valahogy nem megy nekem ez távol keleti autó dolog, 3 évig volt egy tucsonunk azt se tudtam soha megszeretni. :/

    • szutyokahalszemebe

      szutyokahalszemebe

      18 napja

      @Bognár Attila lehet az a baj, ott gyàrtjàk őket? :O

    • Bognár Attila

      Bognár Attila

      18 napja

      A török sedan kivitel különösen Active verzióban egy másik kávéház, árban sem ugyanaz, orosz, ukrán, török piacokra szánják főleg, tőlünk nyugatabbra nem is árulják.

  65. NobodyCares

    NobodyCares

    19 napja

    2021 ben ez megy a suzukinak? Úgyértem, a kinézet egy tipikus 2015-ös, nagyon maximum.

  66. blsjela

    blsjela

    19 napja

    Azta 5.1l /100 8-10millioért . Ismerős 1.6 szívó vitája 5.6 eszik normál körülmények között. Ennek az árából veszek egy Vitarát, majd 2-3 évente eladom és a 10m maradékaból még jó pár db lehet cserélni.

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      "Ismerős 1.6 szívó vitája 5.6 eszik normál körülmények között." Jó lesz az 6,9 liternek is : www.spritmonitor.de/de/uebersicht/48-Suzuki/426-Vitara.html?fueltype=2&constyear_s=2014&power_s=120&power_e=120&powerunit=2

    • Balázs Dozvald

      Balázs Dozvald

      16 napja

      @Zoltán Pék Nem én hoztam föl, a Swace/Corolla alternatívájaként! ;)

    • Zoltán Pék

      Zoltán Pék

      17 napja

      @Balázs Dozvald és városban megnézném mikor megy 9 liter alá az automata vitara.

    • Balázs Dozvald

      Balázs Dozvald

      18 napja

      Vitara automatával... 7.130.000,- ... A kedvezményes áron... kisebb is!

  67. Borisz Úr

    Borisz Úr

    19 napja

    Szia Andris! Jó, tartalmas és érdekes videókhoz sok feliratkozó jár !😀 Gratula! Ez a videnyó🎥is jó lett👍 csak így tovább !

  68. drPagi33

    drPagi33

    19 napja

    Ennek az autónak is csak az ára kéne.

    • Ábel Kovács

      Ábel Kovács

      18 napja

      Ja

  69. Gt Roadster

    Gt Roadster

    19 napja

    Mar csak a Toyota gyart autot masok csak atemblemazzak.. ez nem a suzuki erdeme rav4 9 milliot adtak el kb a suzuki aztis atemblemazta miafasz 🤣

  70. Csaba Hitka

    Csaba Hitka

    19 napja

    Ez egy Toyota Corolla suzuki emlèmàval

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Gulyás Gergő Olcsóbban.

    • Gulyás Gergő

      Gulyás Gergő

      16 napja

      Drágábban :)

  71. Attila Kovács

    Attila Kovács

    19 napja

    Kíváncsiságból összehasonlítottam a Swace és a Corolla felszereltségi listáját. Tényleg nem olcsóbb a Corollánál a Swace de van pár extra alapáron hozzá ami Toyotánál felárasak. Pl a kormányfűtést még az olcsóbb GL+ felszereltség is tartalmazza míg a Toyotánál az 5 különböző felszereltségi szintek közül csak a 2 legmagasabb felszereltségi szinthez kérhető amik már közelebb vannak a 11 millióhoz mint a 10hez. Van egy olyan kis extra ami a Swacenél alapfelszereltség de a Toyotánál egyáltalán nem rendelhető semelyik felszereltséghez sem ez pedig ablaktörlő jégtelenítő (a szélvédő alsó része fűtőszálas). Továbbá szintén alapfelszereltség a Swacenél az ülésfűtés és a 7 colos lcd kijelzős óracsoport, ezek a legolcsóbb Corollához nem kérhetők, az eggyel drágább felszereltségi szintnél egy 520 000 Ft-os extra csomaggal rendelhetők. Persze ezek apróságok, és biztos ez miatt a legtöbb vásárló nem fog választani egy Suzuki-t egy Toyota helyett. Aki újonnan vesz egy Swace-t annak számolnia kell azzal, hogy valószínűleg majd nagyobb lesz az értékvesztése a Corollához képest, ami ugye a márkanév és a rövidebb garancia idő (5 helyett csak 3 év) miatt lesz, mert műszakilag nem különböznek. Ez miatt a Swace használtan majd egy nagyon jó vétel lehet hiszen egy takarékos hibrid Toyota technikát kaphatunk kevesebb pénzért.

    • Tamás Gábor Barna

      Tamás Gábor Barna

      17 napja

      @Attila Kovács jé, tényleg, már 2017 óta a drágább modellekből csorog lefelé az új kormány : ) Reméljük jövőre az alsóbb kategóriát is eléri.

    • Attila Kovács

      Attila Kovács

      17 napja

      @Tamás Gábor Barna Az új Opelokban is a kormányon van a kormányfűtés gombja.

    • Tamás Gábor Barna

      Tamás Gábor Barna

      17 napja

      @Attila Kovács köszi, tudom, a linkelt cikkben írták, hogy alapból van Android Auto és Apple CarPlay is. Igen, a kormányfűtés az, ami egy kedves gesztus a Suzukitól, hiszen nagyon hasznos, mégis kiváltságos extraként kezelik a gyártók. Épp ezért került bele a felsorolásomba, hogy ez megért volna egy említést, hiszen jófejség és szerethetőbbé teszi a márkát. Várjuk Matt tesztjét. Ui. Nem vagyok BMW rajongó, de abban egyetértek Matt-el, hogy a kormányfűtés gombja a kormányon van a legjobb helyen :D

    • Attila Kovács

      Attila Kovács

      17 napja

      @Tamás Gábor Barna ​ A Suzukinál és a Toyotánál is van Android auto és Apple carplay támogatás, csak annyi külömbséggel hogy a Toyotához lehet kérni beépített GPS szoftert is. A head up display nekem nem hiányozna a Suzukiból, a kormányfűtést hasznosabb extrának találom, ugye az a Suzukinál alapfelszeretség, a Toyotánál meg csak a drágább felszeretségi szintekhez kérhető. Én is nézek Carwow-t, kiváncsi vagyok vajon Matt leteszteli e ezt a Suzukit is :)

    • Tamás Gábor Barna

      Tamás Gábor Barna

      17 napja

      Többek között én ezt hiányoltam a videóból, így nekem is az első dolgom volt rákeresni erre. www.ruetir.com/2021/02/03/dive-into-the-price-list-suzuki-swace-vs-toyota-corolla-touring-sports/ Visszanézve fura is, hogy a tolatókameráról van szó, de például tárolórekeszekről, kormányfűtésről, head up display (csak a Toyotában), Android Auto és az Apple CarPlay meglétéről vagy hiányáról nem esik szó. De lehet csak túl sok CarWow videót nézek és kezd az lenne az elvárt minőség. Mindenesetre köszönjük a tesztet : )

  72. Mr Whopee

    Mr Whopee

    19 napja

    Izgalmas es erdekes auto. Ja nem... :( Tudom, nyilvan kell a szponzor. Ertheto.

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      Valamiért mégis Corolla-ból fogy a legtöbb a világon.

  73. Péter Pintér

    Péter Pintér

    19 napja

    Nem értem a sok hülyét aki fikázza a Suzukit. Vesznek valami bontószökevény bajort, ráverik életük pénzét és ők az élet császárai

  74. Milán good-Boy

    Milán good-Boy

    19 napja

    Ez csak egy toyota amit kicsit átformáltak 🤓

    • Botond Gyúrósi

      Botond Gyúrósi

      18 napja

      Én is ugyan ezt mondom.

  75. Beáta Balogné

    Beáta Balogné

    19 napja

    Pont 100 ezer feliratkozó 👌✌🏽😁

  76. Ferenc Krasznai

    Ferenc Krasznai

    19 napja

    Kivàncsi vagyok hogy fog fogyni...-Hatalmas a konkurencia ebben az àrsàvban...

  77. Ádám Csanell2

    Ádám Csanell2

    19 napja

    Sokan mondják, hogy a Suzuki kopizik a Toyotáról. De ez nem így van, a Suzuki, és a Toyota fejlesztettek ki közösen a 4 hengeres motort. Javítsatok ki, ha tévedek

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Ádám Csanell2 Az 1.8-as motorról volt szó, amihez a Suzukinak semmi köze.

    • Ádám Csanell2

      Ádám Csanell2

      12 napja

      @Balázs Gaál De... A 2 márkának köze van egymáshoz, Pl ott van a Toyota Glanza és a Suzuki Baleno

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Ádám Csanell2 Az autóban a Toyota 2ZR-FXE 1.8-as Atkinson-ciklusú motorja van : en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZR_engine#2ZR-FXE Semmi köze a Sukukihez, a Toyota saját fejlesztése, amit 2012 óta használ. Az elődjeit meg 1997 óta, a saját hibridjeiben.

    • Ádám Csanell2

      Ádám Csanell2

      12 napja

      @Balázs Gaál Meg tudnád indokolni, hogy miért?

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      Tévedsz.

  78. Endmortal

    Endmortal

    19 napja

    Ez esku tetszik

  79. András Kiss

    András Kiss

    19 napja

    Gratula a 100k-hoz!:)

  80. Martin Vönöczky

    Martin Vönöczky

    19 napja

    Grat a 100K-hoz! További sikereket!

  81. Puporka Peter Karoly

    Puporka Peter Karoly

    19 napja

    4,5 - 5 millànál nem adnék többet érte. Szerintem egyáltalán nem ér meg 9 millát.

    • pharkasj

      pharkasj

      18 napja

      Annyiert a Yarist sem kapsz ilyen felszereltseggel. Sot,a Toyotanal joval olcsobb gyartok kiasutoit se ( Clio, Corsa, Fiesta stb ...) Mara sajnos ez lett az altalanos, kisauto 6 millio,a kovetkezo lepcso 8-10,. Normalis autoert (pl Passat meretben) kozel 15-ot kell fizetni,ha nem a fapadost veszed.

  82. Mátyás Benedek

    Mátyás Benedek

    19 napja

    Lassan suzuki nagykövet leszel

    • tomcsin1

      tomcsin1

      17 napja

      Attól függ hogy mennyit fizetnek neki érte.

    • CoS D

      CoS D

      18 napja

      azt én lefoglaltam :D

  83. Majoros András

    Majoros András

    19 napja

    Szia Andris! Egyel alattad jártam gimiben, az összes videodat láttam (azt hiszem). Örülök, hogy a Suzuki mögéd állt, de nem csinálnál egy összehasonlítást, hogy a Suzuki és a Kia (pro ceed) 10 milliója között nagyjából mi a különbség?

  84. iziglen

    iziglen

    19 napja

    Mikor lesz egy teljesen elektromos hajtású Suzuki? Ezek a plug in hybridek zsákutca.

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @iziglen Ez akkora zsákutca, hogy 2 milliót eladott belőle tavaly a Toyota.

    • iziglen

      iziglen

      17 napja

      @SyM bioTe Akkor még rosszabb. :) Kíváncsian várom a tisztán elektromos autót a Suzukitól.

    • SyM bioTe

      SyM bioTe

      18 napja

      Ez nem plug-in hybrid...

    • Viktor Nagy

      Viktor Nagy

      18 napja

      Elvileg Szeptemberben lesz valami teljesen villainyautò. Vitera v s crossbòl

    • 30zSamu

      30zSamu

      18 napja

      @iziglen Ja erről tudtam, de ettől függetlenül szerintem nem zsákutca. Sokkal gazdaságosabb, mint egy sima benzines autó. Városban szerintem így is jobb választás, mint egy csak benzines vagy dízeles autó.

  85. donát tóth

    donát tóth

    19 napja

    1:34 premier outlet mögött?😀

  86. oON0vAOo

    oON0vAOo

    19 napja

    Ez az autó miért nem kaphatott zöld rendszámot? Emelkedett a kritérium?

    • oON0vAOo

      oON0vAOo

      18 napja

      Köszi a válaszokat, nem voltam tisztában a feltételekkel

    • Szendi Bence

      Szendi Bence

      18 napja

      Mert nem tud tisztán elektromosan minimum 30 kilómétert megtenni.

    • Tibor Mohácsi

      Tibor Mohácsi

      18 napja

      talán mert nem képes ev modban 50 km-re.

    • Fabi Balázs

      Fabi Balázs

      19 napja

      mert nem plugin...

  87. HZSolt

    HZSolt

    19 napja

    Ennyi pénzért akkor már egy használt 2 éves kombi mercedest vennék, de megteszi a 22 éves swift is még.

  88. Milan Luczay

    Milan Luczay

    19 napja

    Gratulálok a 100 000 feliratkozóhoz!

  89. pappxxl

    pappxxl

    19 napja

    Grat a 100000-hez Andris, így tovább! Az autóról szubjektíven: Annyira minimális az árkülönbség a Corolla közt, nehéz elképzelni, hogy tömegek választanák a Swace-t a kettő közül. Majd 5-8 év múlva okosabbak leszünk, amikor összehasonlítjuk a használtpiaci árakat. A Suzukik remekül tartják használtan az árukat, mert a tisztán belsőégésű motoros változatok (hát még a szívó!) kiszorulnak a gyártók kínálatából, de a megbízhatóságuk miatti (túl)kereslet szépen felfelé tornázza az árat. Meglepődnék, ha ez a mostani hibridek esetében is így lenne. Mivel műszaki stabilitásból azonos használat mellett mindkettő ugyanazt fogja tudni használtan, az értéktartás-versenyt az fogja nyerni, amelyiknek kevésbé csúnyán öregszik a beltere (a Corollába talán minőségibb anyag jutott?), jobb a zajszigetelése, a hangrendszere, kezelhetőbb a menü, etc. Egyedül a márkaszerviz rezsióradíja szól a Swace mellett, de a magyar meg nem arról híres, hogy a gari lejárta után oda hordja. Amúgy mindennapos használatra egész jó dealnek tűnik az újautó-árak és az ár-érték arány ismeretében.

    • pappxxl

      pappxxl

      19 napja

      @János Sáfár Szamból vetted ki a szót. 🙂 Nem enged a Toyota a zászlóshajójából akkora vevőkört elpárologni, ami visszaveti a VW-csoporttal vívott öldöklő harcban a legnagyobb gyártó címért. Szerintem akinek Suzukija volt, Suzuki-vásárlóként jó eséllyel érzékeny az árra, és hibridet szeretne, beleül egy Swift hibridbe (könyörgöm, azt is 3 évig törleszti). Ha nem érzékeny az árra, akkor az a párszázezer meg igazán nem számít, elcsábul, és Corollát vesz.

    • János Sáfár

      János Sáfár

      19 napja

      Azok a Toyota tulajok, akiket "elkapott hibrid gépszíj", a hibrid garancia, a valóban kedvező árú 4+ szervizcsomagok és az amúgy viszonylag kis szervizigény miatt gyakorlatilag az autó 10 éves koráig márkaszervizbe mennek, ennek pedig a használtautó piacon értéke van (ha van rendesen vezetett szervizmúlt). Ha hasonlót kínál a Suzuki is, akkor szerintem hasonló lesz a használt ára is, persze a felszereltség / beltéri anyagminőség módosíthat a dolgon. Az lesz még jó kérdés, hogy a Suzuki végzi a szervizeket, vagy a Toyota? Valamelyik autós portálon írták / mondták, hogy valószínűleg azok veszik a Swace-t, akik nincsenek igazán tisztában azzal, hogy mi az a hibrid, de azt tudják, hogy megbízható, tartós autót szeretnének, Suzukijuk volt régen is, jó lesz most is, és jéé, már hibrid is van, jéé jól is néz ki, nagy is, stb... A nyakamat tenném rá, hogy aki eddig Toyotában ült, azután is abban fog, így biztosan nem ők a célközönség. Valószínűleg jóval több Swace-t fog gyártani a Toyota, mint amennyi Corolla vásárlót bukik.

  90. Zsolt Kohut

    Zsolt Kohut

    19 napja

    Az a nagy odakokányolt kijelző egy hányás, mértnem lehet normálissan beépiteni???

    • Zsolt Kohut

      Zsolt Kohut

      12 napja

      @Balázs Gaál 😂😂

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Zsolt Kohut Akkor takarja ki, ha ott van a szemed, ahol más embernek a köldöke.

    • Bíró Károly

      Bíró Károly

      18 napja

      @Zsolt Kohut annyira nincs azert magasan..hany ember rakja kozepre a szelvedon igy is a navit..nem? Es nem pl lentre a szellozokre erositve

    • Zsolt Kohut

      Zsolt Kohut

      18 napja

      @Bíró Károly igymeg kitakarja a latomezőt lehet

    • Bíró Károly

      Bíró Károly

      18 napja

      Foleg azert mert ha beepitik, lejjebb kerult volna es akkor meg balesetveszelyes mindig lefele nezegetni, mintsem oldalra szemmagassagban

  91. Dániel Nemes

    Dániel Nemes

    19 napja

    Szia Andris! Köszönöm a videót, ezt a B-ben benzines motorfék dolgot még senki se mondta, hasznos infó! Viszont a hely kínálattal kapcsolatban kérdeznék. Munkahelyen kollégámnak van egy Corolla szedánja, ahol én 184 centimmel, az ő 183 centije mögött már nem fértem el kényelmesen, a fejem a tetőt érte. A kombi magasabb is, vagy csak a lábtér nagyobb?

    • e34 Daniel

      e34 Daniel

      17 napja

      Magasabb!

    • Ferenc Krasznai

      Ferenc Krasznai

      19 napja

      Üdv!-Osztom a véleményed,borzasztóan kicsi,-"utaztam"(szenvedtem)40km-t a vezetö mögötti ülésen(a soför 187-én 185....-Az auto méretéhez képest ez kevés.,..

  92. GyurMa Gyuri

    GyurMa Gyuri

    19 napja

    Ez az intro zene annyira jó, imádom 😍 Edit: Grat a 100k-hoz, már ideje volt 🥳

  93. Johnny Cs

    Johnny Cs

    19 napja

    Mi az a full hybrid?

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Johnny Cs De azt jelent, meg még azt is, hogy bő 20 év alatt nem ismerted meg a kifejezés jelentését : hu.wikipedia.org/wiki/Hibridautó#Teljesen_hibrid

    • Johnny Cs

      Johnny Cs

      18 napja

      @Bognár Attila nem, nem azt jelenti. Tovabbra sincsen olyan hogy full hybrid.

    • Bognár Attila

      Bognár Attila

      18 napja

      @Johnny Cs full hibrid azt jelenti, hogy csak elektromosan is képes haladni. A mild hibridek erre nem képesek.

    • Johnny Cs

      Johnny Cs

      18 napja

      @Peter Molnar a hybrid nem lehet full. Valami lehet full elektromos vagy full benzines. De a hybrid ilyen is meg olyan is tehat nem lehet full. Nem veletlen nem hallottam eddig meg soha ezt a kifejezest. Azert mert ertelmetlen.

    • Peter Molnar

      Peter Molnar

      19 napja

      Nem mild-hibrid

  94. Hajrá Magyarok

    Hajrá Magyarok

    19 napja

    Így már a Toyota Corolla Hybrid se kéne hogy "elkúrvultak".:)Túl tömeg árú jellege van és most már egy igazi tömeg árú emblémával is árulják.Akkor már inkább egy használt Prius4.

  95. Bálint Botló

    Bálint Botló

    19 napja

    Értem én, hogy így olcsóbb volt a fejlesztés, olcsóbb a gyártás is, de jót tett volna az autónak, ha valamilyen formában megpróbálják átültetni rá a Suzuki formanyelvét. Már ha van olyan. Ez így sajnos egy olcsósított indiai/kínai corolla utánzatnak néz ki, amin csak azért próbáltak meg valamennyit változtatni, hogy ne az első védjegy-oltalmi perben bukjon el a dolog. Ettől függetlenül biztosan jó alatta a technika, de tényleg dolgozhattak volna egy kicsit többet a kasztni.

    • Bálint Botló

      Bálint Botló

      12 napja

      @Balázs Gaál Az olcsósítás alatt itt most ne a gyártási költség visszafaragására gondolj, hanem arra, hogy kevésbé nyújt egységes hatást az eredeti formatervhez képest, "gagyibb", látszik rajta, hogy ez eredetileg nem ilyennek készült.

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Bálint Botló Mennyivel olcsóbb a Suzuki lökhárítóját gyártani?

    • Bálint Botló

      Bálint Botló

      12 napja

      @Balázs Gaál Persze, de azért egy ilyen furgont alapjáraton nem a szépségéért vesz az ember, és ezeknek eleve nincs annyira jellegzetes arca. Ehhez képest azért az eredeti Toyota kasztni eléggé karakteres, és szerintem kifejezetten otrombán, olcsósítva sikerült ahhoz képest átalakítani pl. az első lökhárítót, főleg így, hogy a fényszórót meg változatlanul meghagyták.

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @Bálint Botló Nem új ez a vicc... i.pinimg.com/originals/d9/cc/b3/d9ccb385263145309877bea29a055484.jpg

    • Bálint Botló

      Bálint Botló

      19 napja

      @Miskolci Buffalo Bill Gondoltam, hogy lesz valaki, aki nem érti. Arra akartam célozni, hogy az indiai meg a kínai másolós márkák szoktak ilyen szintű "átalakításokat" csinálni az eredeti tervekhez képest, hogy ne lehessen őket kapásból perelni a lopásért.

  96. Cseri Balázs

    Cseri Balázs

    19 napja

    nagyon jók a videók! gratula!

  97. Andris Köteles

    Andris Köteles

    19 napja

    Jó lett a teszt és az autó is, de azért az elég gagyin néz ki, hogy a hátul a toyota logóra kb. ráhelyeztek egy négyzetet és azon van a suzuki logo.

  98. Nagy György Attila

    Nagy György Attila

    19 napja

    Szia Andris Gratulálok a 100000-er feliratkozohoz!

  99. Dénes Csutak

    Dénes Csutak

    19 napja

    Miért kellett a Suzukinak teljesen lemásolnia a Corollát? Nem lett volna elég csak a Corolla motorja?

    • Firstname Lastname

      Firstname Lastname

      18 napja

      Ez nem másolás, hanem egy másfél éve kötött "összeházasodás".

    • Gergő Vörös

      Gergő Vörös

      18 napja

      Csak tippelek, de szerintem a Suzukinak nincsen olyan padlólemeze ami 1/1 képes lenne befogadni a Toyota hibridhajtását és képes arra, hogy egy kombit húzzanak fel rá (bár a Suzuki vásárlók eddig is megvoltak egy kompakt kombi nélkül szvsz). Ebből az együttműködésből a Suzukinak a hibridrendszer kellett a legjobban, a Swift mégse a Yaris szívével közlekedik, feltételezem azért mert a kvóták gyorsabban szigorodnak, mint hogy faraghatnának egy új autót, ezért emelnek át kész járványokat.

    • Tamás Kiss

      Tamás Kiss

      19 napja

      Vajon a vw , skoda , seat miért tette már sok sok évvel ezelőtt ? 🤔

  100. SV77

    SV77

    19 napja

    Egy "erőmű "cvt valtoval...🤢🤢🤢 nem kell.. :(

    • Balázs Gaál

      Balázs Gaál

      12 napja

      @SV77 Hozzád meg 20 éve nem jutott el az információ, hogy egy fogaskerekes bolygómű van benne 2 villanymotorral...

    • István Pleiveisz

      István Pleiveisz

      16 napja

      @SV77 mondja, de hibásan. Egy bolygóműbe van integrálva a két elektromotor (nem egy, mint ahogyan András mondja) és a benzin motor, fogaskerék kapcsolatokkal. A CVT-ben két kúpkerék között fémszíj adja át a nyomatékot.

    • Gadget

      Gadget

      16 napja

      @SV77 leegyszerüsítva mondja. ECVT váltó, leánykori nevén elektronikusan vezérelt bolygómű van benne. zseniális dolog.

    • SV77

      SV77

      17 napja

      @István Pleiveisz akkor nem nezted alaposan. 5.40-nel mondja....😉

    • István Pleiveisz

      István Pleiveisz

      17 napja

      nincs benne cvt váltó

Következő